نوشته شده توسط : azar yousefi

مرکز خرید ایکیا دبی

مرکز خرید ایکیا از بزرگترين فروشگاه مبلمان‌ و اثاثيه منزل است که در بلوار فستیوال واقع شده و هر روز از ساعت 10 صبح تا 11 شب باز است و به ارائه خدمات مشغول می باشد. فروشگاه جديد ايکاء چهار برابر بزرگتر از فروشگاه قديمي آن است که در فستيوال سيتي‌ دبي برگزار شد. در این مرکز می توان همه اثاثیه مدرن و زیبای مورد نیاز منزل را یافت و به ایده هایی زیبا برای دکوراسیون منزل رسید. این مرکز دارای رستوران های مختلف است که مسافران تور دبی تعطیلات اسفند 94 می توانند برای استراحت به آنجا رفته و به صرف غذا بپردازند.

 

 

 

مرکز خرید ایکیا دبی

مرکز خرید ایکیا دبی 

مرکز خرید ایکیا دبی

مرکز خرید ایکیا دبی 

 

 

مرکز خرید الغزل دبی

مرکز خرید الغزل دبی در گوشه خیابان الوصل دیافا در نزدیکی جمیرا روتانا واقع شده است. این مرکز خرید در برجی اداری، مسکونی قرار دارد که به نام مجتمع و مرکز خرید الغزل شناخته می شود. این مرکز در سال 2005 گشایش یافت و دارای 74 مغازه و پارکینگی با ظرفیت 300 خودرو است. این مرکز خرید نسبتا کوچک است ولی مسافران تور دبی بهار 95می توانند انواع اجناس مختلف را در آن پیدا کنند. 

 

 

مرکز خرید الغزل دبی

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکر خرید دبی,مراکز خرید خوب دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی , بازارهای دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل آریس این الموهنا دبی

هتل 4 ستاره آریس این الموهنا 145 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، کتری، سشوار، اتاق نشیمن می باشد. مهمانان تور دبی اسفند 94می توانند از انواع غذاهای متنوع رستوران این هتل لذت ببرند. مال امارات در فاصله 3/5 کیلومتری و مرکز خرید ابن بتونه در فاصله 8 کیلومتری هتل می باشد. همچنین نزدیکترین فرودگاه به این هتل فرودگاه بین المللی المکتوم می باشد که فاصله آن تا هتل 22/5 کیلومتر است. در همه نقاط این هتل وای فای رایگان موجود می باشد.  

 

آدرس: Tecom, Tecom, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آریس این الموهنا دبی

استخر سر باز، تراس، باشگاه، ماساژ، رستوران، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

 

هتل آریس این الموهنا دبی

رستوران هتل آریس این الموهنا دبی

هتل آریس این الموهنا دبی

استخر هتل آریس این الموهنا دبی

 

هتل عربین کورتیارد دبی

هتل 4 ستاره عربین کورتیارد (Arabian Courtyard) در خیابان الفهیدی، روبروی موزه دبی واقع شده است. این هتل 173 اتاق دارد که اتاق های راحت آن به سبک عربی دکوربندی شده اند. هتل در چند قدمی بازار مینا و خور دبی است و همچنین فاصله هتل تا مرکز تجارت جهانی و خیابان شیخ زاید 3 کیلومتر است. هتل رستوران های انگلیسی، چینی، تایلندی و هندی دارد که مسافرانتور دبی فروردین 95 می توانند انواع غذاهای خوشمزه را در این رستوران ها میل کنند. 

 

آدرس: Al Fahidi Street, Opposite Dubai Museum and Historic Bastakiya, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل عربین کورتیارد دبی

 تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان

 

 

 

هتل عربین کورتیارد دبی

 هتل عربین کورتیارد دبی

هتل عربین کورتیارد دبی

هتل عربین کورتیارد دبی

هتل عربین کورتیارد دبی

هتل عربین کورتیارد دبی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

 هتل رادیسون بلو دیره دبی

در مرکز شهر دبی این هتل با امکانات خوب و پذیرایی ویژه میهمانان خود را استقبال می کند. در این هتل تمام خدمات وامکانات برای سهولت در کار وآرامش مهمانان تور دبی اسفند 94 در نظر گرفته اند . اتاقهای هتل بسیار زیبا هستند و بیشتر به سبک عربی دکوراسیون بندی شده اند . 

استخر شنای هتل روی پشت بام آفتاب گیر آن قرار دارد . سالنهای غذاخوری ، خود نوعی تفریحگاه در این هتل به شمار می یند .در اتاقهای هتل شامل ،سالن نشیمن جداگانه وجود دارد، میز کاری برای مسافران نیز قرار داده اند. روزنامه رایگان و بطری آب نوشیدنی در اتاقها برای مهمان تور دبی اسفند 94 در نظر گرفته اند.

اتاقهای هتل رادیسون بلو دارای اینترنت پرسرعت ورایگان می باشند .در اتاقها تمام امکانات برای مسافر وجود دارد از جمله تلویزیون ، سیستم صوتی دیجیتال ، شبکه ماهواره ای ، باکس لباس، سرویس های بهداشتی بسیار شیک وتمیز،و… میباشد. مسافران تور دبی اسفند 94 میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

 هتل رادیسون بلو دیره

 هتل رادیسون بلو دیره

 

هتل هالیدی این بر دبی

این هتل 4 ستاره مدرن دارای اتاق هایی با مبلمانی بسیار شیک و مدرن می باشند که رنگ آمیزی شاد و زیبایی دارند.از خدمات اتاق های این هتل بزرگ و مدرن می توان به تلویزیون LCD متصل به ماهواره ، حمام و دستشویی شخصی ، میز کار در هر اتاق ، روزنامه و گاو صندوق اشاره داشت.اینترنت هتل در تمامی فضاهای هتل به صورت رایگان قابل استفاده مسافرین تور دبی اسفند 94 بوده که امکانات راحتی را برای آنان فراهم می کند.
از خدمات مرکز سلامتی هتل می توان به استخر بزرگ و زیبا در پشت بام هتل که امکان ورزشی شاد و مفرح را برای مسافرین هتل فراهم می آورد اشاره کرد البته سونای بخار و سالن ورزشی کاملا” مجهز هتل نیز امکان ورزش برای مسافران را فراهم کرده اند.امکان دسترسی به ساحل جمیرا و مرکز خرید دیره با سرویس رایگان را برای مسافرین تور دبی اسفند 94 فراهم کرده است.همچنین تنها با چند دقیقه پیاده روی ، برج المال دبی قابل وصول است.

امکانات هتل هالیدی این بر دبی شامل : پاسخگویی ۲۴ ساعته - خانه داری ۲۴ ساعته -ترانسفر فرودگاه- نگهداری از کودکان-صرافی-امکانات معلولین-پذیرش سریع-رختشویی / خشک شویی-انبار بار و چمدان-رستوران-صندوق امانات-کافی شاپ -امکانات جلسه و ضیافت -خدمات تهیه بلیط. مسافران تور دبی میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

هتل هالیدی این بر دبی

 هتل هالیدی این بر دبی

 مطالب مرتبط:

هتل رادیسون بلو دیره دبی

 

هتل هالیدی این بر دبی

تور دبی نوروز 95

تور لحظه آخری دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: ,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

مراکز خرید معروف دبی

 

مرکز خرید دبی مال یکی از بزرگترین و زیبا ترین و بی نظیر ترین مراکز خرید در خاورمیانه است که بسیار با شکوه است و به عنوان بخشی از پروژه گرانقیمت برج خلیفه در دبی به حساب می آید. این برج مرتفع ترین برج جهان است و این مرکز خرید هم ۱۲۵۰ واحد فروشگاهی دارد تا بتواند تمام سلایق را در تور لحظه آخری دبی در برگیرد. این مرکز خرید در سال 2008 رونمایی شده و همچنان با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهد.از جمله چیزهایی که می توانید در تور دبی در دبی مال ببینید، فواره های آبی، بازار طلای دبی, آکواریوم های بزرگ، شهر بازی برای بچه ها و سالن غذاخوری بین المللی است . پارکینگ دبی مال ۱۴ هزار اتومبیل را می تواند در خود جای دهد پس نگران اتومبیل خود نباشید. اگر هنگام ناهار یا شام هنوز درگیر خرید بودید می توانید از رستوران ها و کافی شاپ های این مرکز برای تجدید روحیه و تجدید قوا استفاده کنید. از این ۱۶۰ رستوران که در این مکان وجود دارد ۳۰۰۰ مهمان در تور دبی می توانند استفاده کنند.

 

 

 

 

بازار مدینه الجمیرا بازاری جذاب، رنگارنگ با معماری سنتی، محوطه و رستوران های سرباز در کنار دریاچه در جمیرای ساحلی قرار دارد. این بازار مکان عرضه ساخته های دستی و هنر های دست ساز است که از بهترین مراکز خرید دبی میباشد.در تور دبی 94 حتما از این بازار خرید کنید.اجناس معمولا سنتی است از بدلیجات و سنگ های قیمتی تزیینی تا لباس های حریر عربی، فرش و گلیم و تابلوهای کار دست و تقریبا چیزهای نایاب و صنایع دستی و اجناس تک را می توان در این بازار در تور دبی یافت. سراسر این بازار بوی آکنده از بوی عطرها و عودهای عربی است و معماری این بنا نیز کاملا عربی می باشد.این مرکز خرید دبی کمی شبیه به بازارهای سنتی قدیمی ایرانی است.این بازار نزد مسافران تور دبی بسیار محبوب است. مغازه ها همه در فضای دالان مانندی بصورت جلو باز قرار دارند و کف این دالان پوشیده از سنگ فرش های سنتی عربی است. 

 

 

خرید از مراکز خرید دبی به خصوص خرید لباس و پارچه از بازار پارچه دبی واقع در منطقه توریستی بردبی یکی از مهمترین و جذابترین بخشهای تور دبی است . در این بازار میتوانید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنید. پارچه های مختلفی از کتان گرفته تا پارچه های ابریشمی ،ساری های زیبای هندی، پارچه های توری، قیطان و ... همه در این بازار موجود است. علاوه بر پارچه های زیبا ، برخی ديگر از کالاها مانند صنايع دستی، کفش و دمپايي نيز در بازار پارچه دوبی برای گردشگران تور لحظه آخری دبی عرضه می شود. تعداد زيادی فروشگاه در اين بازار، پارچه های رنگارنگی ساخت هند، تايلند، اندونزی و کره را در معرض فروش برای مسافران تور دبی قرار داده اند. قسمتی از بازار پارچه دبی با سقف های چوبی زيبايی پوشانده شده است. درب بسياری از فروشگاه ها از چوب و به شکل درب های حجره های قديمی ساخته شده است. در نورپردازی اين بازار نيز از فانوس های قديمی استفاده شده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید خوب دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

جاذبه های توریستی دبی

 

 

پارک صفا دبی در سال ۱۹۷۵ ساخته شده و جزو قدیمی ترین پارک های دبی به حساب می آید. مردم دبی به این پارک احساس تعلق زیادی دارند. اگر دوست دارید دو چرخه یا چهارچرخ سواری کنید می توانید این وسایل را در تور دبی پاییز 94 در پارک اجاره کنید.هتل متروپولیتن درست در مقابل این پارک واقع شده است. اندازه ی پارک حدودا ۶۴ هکتار مساحت می باشد. مشاهده ی یک آب نمای زیبا و آبشار و دریاچه ای زیبا در کنار این پارک آن را تبدیل به یک مرکز تفریحی دبی برای گردشگران تور دبی کرده است.بخشی بسیار منحصر به فرد در پارک واقع است که محل نگهداری ماکت های اماکن دیدنی دنیا است. در این مکان می توان ماکت هایی برای تاج محل و برج ایفل مشاهده کرد.در باغ صفا دبی برای بازدید کنندگان تور دبی امکانات بسیاری وجود دارد که از جمله آن ها می توان به بازی های رایانه ای، بازیهای الکترونیکی، ماشین بازی برای کودکان، بازی های نوجوانان، زمین های تنیس ، زمین های والیبال، فوتبال و بسکتبال و همچنین محوطه ای برای پیاده روی و دو اشاره کرد.

 

 

 

یکی از جاذبه های گردشگری دبی دهکده میراث می باشد که در آن میتوانید با آداب و رسوم مختلف دبی و دیگر کشورهای خاورمیانه آشنا شوید. در دهکده میراث فروشنده ها اجناسی چون سرامیک تا وسایل بافتنی و دستی و حتی چوب های طرح دار و تراشیده را به فروش می رسانند. هنر مندانی که صنابع دستی را می سازند در کنار فروشگاه ها در طول روز در حال کار هستند و شما می توانید در تور دبی تعطیلات پاییز 94 ساخت و ساز آنان را به طور لایو و زنده مشاهده نمایید.روش استخراج مروارید به شیوه قدیم و حتی زندگی در ادوار قدیم در این بخش به خوبی به نمایش گذاشته شده است.مسافرین تور دبیبرای دیدار از این شهرک نیازی نیست پولی پرداخت کنند. بلکه همه روزه می توانند به این محل رفته و از آن دیدار کنند.

 

 

 

 

پیست اسکی دبی اولین پیست سرپوشیده در خاورمیانه در قلب بیابانهای امارات است که در سپتامپر ۲۰۰۵ ساخته شده است. این پیست اسکی که در مرکز خرید “مول امارات” واقع شده و یکی از جاذبه‌های دیدنی ساخت بشر در قرن حاضر است که زیبایی‌های خاص خود را دارد. این پیست و مرکز خرید توسط شرکت مجید آل فاطیم از ثروتمندان دبی اداره می شود.در تور دبی تعطیلات آذر 94 حتما از این پیست دیدن کنید.در این بیست اسکی شبانه روز چیزی حدود ۳۰ تن برف از آسمان مصنوعی آن بر زمین می‌نشیند تا جاذبه‌ای باور نکردنی را برای بازدیدکنندگان تور دبی بوجود آورد. دمای هوای داخل فضای پیست بین ۳ تا ۳۰- درجه سانتیگراد متغیر می باشد، در حالیکه بیرون از پیست گرمای ۴۵ درجه و آفتاب داغ رو باید تجربه کرد.یکی از نکات خوب این پیست امکان اجاره وسایل اسکی از جمله لباس، چوب و… میباشد که دیگر نیازی به نگرانی مهمانان این پیست برای حمل و نقل وسائل اسکی نمی باشد و از سراسر دنیا سالانه مهمانان زیادی در تور دبی برای اسکی حتی در فصل گرم تابستان به این نقطه سفر می کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

هتلهای پنج ستاره دبی

 

 

هتل جبل علی دبی با طراحی زیبا و منحصر بفرد در منطقه پالم یا نخل مصنوعی جبل علی واقع شده است. منطقه جبل علی از مناطق بسیار زیبا در دبی محسوب می شود.منطقه ویژه گلف هتل جبل علی مکانی بسیار آرام ودوست داشتنی برای مسافرین تور دبی و همه افرادی که با مقاصد گوناگون به دبی سفر می کنند می باشد.انواع ورزشهای آبی وامکانات متعدد اقامتی وتفریحی باعث تفریح و تفرج بیادماندنی در این هتل زیبا ومجلل در تور دبی می شود.هتل جبل علی برای همه اقشار با امکانات متفاوت جذاب و بیادماندنیست.امکانات هتل جبل علی بسیار متنوع و دارای فضایی مجلل وخیره کننده سرشار از تحرک وشادابیست که با امکانات وسیع تفریحی برای انواع سلایق گردشگران تور دبی پاییز 94  ، توریستها ، بازرگانان ، زوجهای جوان , کودکان ،جوانان،بزرگسالان و ورزشکاران می توانند از امکانات هتل جبل علی بهره مند شوند.

 

 

 

هتل مینا سلام دبی، در منطقه مدینه الجمیرا  و در زمینی به مساحت چهل هکتار در سال  ۲۰۰۳ بنا شده و تمام امکانات و وسایل یک اقامت اشرافی را در کاخی مجلل به همراه دسترسی فوق العاده به پارک آبی وایلد وادی در مجاورت خود برای تمامی سنین برای مسافران تور دبی فراهم می سازد. هتل ۵ ستاره مینا سلام دبی ، هتل زیبا ، رویایی ، مجلل و خیره کننده ، که برگرفته از نام پری زیبای افسانه های عرب است با طراحی منحصر بفرد ، کاخهای سلاطین کهن عرب و مصر باستان را در نظرها تداعی می سازد .در تور دبی تعطیلات پاییز 94 حتما در این هتل اقامت کنید. فضای سنتی و تاریخی هتل مینا سلام یکی از بهترین و اعجاب انگیز ترین فضاهای هتل های ۵ ستاره دبی را ارائه می دهد. این هتل دارای هتلداری حرفه ایست و از بالاترین استانداردهای هتلداری در سطح جهان تبعیت می کند .امکانت بی مثال و اتاقهای منحصر بفرد هتل مینا سلام اقامت توام با آرامشی را برای مسافران تور دبی مهیا می سازد.هتل مینا سلام مانند جواهراتی در قلب مدینه جمیرا می درخشد و هتلی سنتی ولی مدرن را تشکیل می دهد و به گفته جهانگردان حرفه ای یکی از لوکسترین هتلهای جهان می باشد.

 

 

 

 

 

هتل ریکسوس پالم دبی

 

هتل ریکسوس پالم دبی یکی از هتلهای زیبا و مجلل در منطقه پالم جمیرا دبی با طراحی های خیره کننده است که تحت مدیریت شرکت هتل های بین المللی ریکسوس ساخته واداره می شود.هتل ریکسوس پالم دبی در زمینی به مساحت 75000متر مربع در جزیره نخل و حلال پالم واقع شده است . آرامش مثال زدنی و چشم انداز هتل ریکسوس پالم بهمراه تکنولوژیهای نوین هتلداری گروه ریکسوس هتل ریکسوس پالم را به یکی از زیباترین ومجلل ترین هتل های امارات وامیر نشین دبی نزد مسافران تور دبی دی 94 تبدیل کرده است.فاصله هتل ریکسوس پالم دبی تا فرودگاه بین المللی دبی تنها چهل دقیقه و تا مراکز خرید دبی بیست دقیقه است.بدون شک از رزرو هتل لوکس و مجلل ریکسوس دبی بعنوان یکی از بهترین اقامتهای خود در تور دبی یاد خواهید کرد .اتاقهای هتل ریکسوس دبی شامل انواع اتاقهای استاندارد و سوپریور سوئیتهای مجلل و زیباست که در مجموع دویست وسی ویک اتاق و سوئیت را تشکیل می دهد.متراژهای اتاق بسیار متنوع وبزرگتر از استاندارد هتلداریست که با فضایی بزرگ و تختهای شاهانه با دکوراسیون عربی و غربی تزئین شده که با هر سلیقه ای سازگار می باشد.اقامت در این هتل در تور دبی زمستان 94 را از دست ندهید.امکانات هتل ریکسوس دبی بسیار متنوع و دارای فضایی مجلل وخیره کننده می باشد.فعالیتهای ورزشی روزانه مانند بازی والیبال ساحلی با ملیتهای دیگر هر روز توسط مسئولین هتل برگزار می گردد.والبال ساحلی ، بدمینتون ، تنیس ، جت اسکی ، ماشینهای ساحای ، اسکی روی آب ، سالن بدنسازی و ........از امکانات ورزشی هتل ریکسوس برای مسافران تور دبی به حساب می آید.

 

هتل ریکسوس پالم دبی

 

هتل ریکسوس پالم دبی



 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

باغ وحش دبی 

یکی از مکانهای دیدنی دبی باغ وحش دبی است که هر سال بازدید کنندگان زیادی از داخل و خارج امارات را جذب می کند . این باغ وحش در منطقه جمیرا قرار گرفته و یکی از قدیمی ترین باغ وحش های شبه جزیره عربستان می باشد . در این باغ وحش نمونه های کمیابی از گربه وحشی عربی و شامپانزه نگهداری می شود . همچنین دویست نوع از پرندگان ماهی ها  پستانداران و خزندگان در این باغ وحش نگهداری می شود. از گونه های عربی این باغ وحش از قبیل مار  راسو و سوسمار غزال بز کوهی  غزال کوچک آفریقایی, گوریل گرگ عربی گوسفند مخصوص شمال آفریقا  سیاه گوش  روباه , جوجه تیغی و ... موجود است که گردشگران تور دبی  می توانند از این باغ وحش زیبا دیدن فرمایند .تور دبی پاییز 94

 

 

 

دبی اسپورت سیتی  :

شهر ورزشی دبی یا دبی اسپورت سیتی در کنار بزرگراه امارت در جنوب جمیرا ویلاج قرار دارد . این شهر دارای طرح بسیار زیبایی می باشد و امکانات لازم برا یتمامی ورزشها در بالاترین سطح ممکن , پیش بینی شده است و مرکز جهانی بسیاری از رشته های ورزشی در آینده ای نه چندان دور خواهد بود . در کنار تاسیسات ورزشی و استادیوم های پیش بینی شده در دبی اسپورت سیتی امکانات اقامتی بسیار زیادی نیز در نظر گرفته شده است . برج اسپورتس 2 در غرب شهر ورزشی دبی قرار گرفته است و مشرف به زمین گلف می باشدتور دبی پاییز 94

 

 

قسمت های مختلف دبی اسپورت سیتی :

استادیوم ها (مجتمع ورزشی): دبی اسپورت سیتی دارای 4 استادیوم پیشرفته و مجهز به آخرین فناوریهایی خواهد بود که قادر به برگزار یمسابقات مهم بین المللی هستند .

آکادمی های ورزشی

زمین گلف

امکانات و تاسیسات سایر ورزش ها

مناطق مسکونی و هتل ها

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات دبی, بهترین تفریحات دبی, تفریحات خوب دبی , ارزان ترین تفریحات دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

مرکز خرید ابرج دبی

این مرکز خرید در سال 2006 در منطقه تجاری دیره دبی در خیابان ال سیخا تاسیس شده است . در سه طبقه از این مرکز , انواع مغازه ها و بوتیک ها به فروش جواهرات, لوازم الکتریکی, عطر و وسایل آرایشی , پوشاک و لباس , کیف و کفش و... می پردازند . در این مرکز خرید رستوران هایی وجود دارد که می توانید انواع غذاهای دریایی و بین المللی را در آن جا میل فرمایید.یک مرکز تجاری مدرن نیز در این مرکز وجود دارد که به شرکت های مختلف خدمات ارائه می دهد و فستیوال های مختلفی نیز در این مرکز برگزار می گردد. این مرکز در روبروی ایستگاه اتوبوس قرار دارد و گردشگران تور دبی به راحتی می توانند در این مرکز مشغول خرید شوند .

 

بازار پارچه در دبی

 گردشگران تور دبی در این بازار میتوانید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنند. پارچه های مختلفی از کتان گرفته تا پارچه های ابریشمی ،ساری های زیبای هندی، پارچه های توری، قیطان و ... همه در این بازار یافت می شودعلاوه بر پارچه های زیبا،برخی ديگر از کالاها مانند صنايع دستی، کفش و دمپايي نيز در بازار پارچه دبی عرضه می شودتعداد زيادی فروشگاه از بازارهای، هند، تايلند، اندونزی و کره را در این بازار به اجناس خود را به معرض فروش گذاشته اند. قسمتی از بازار پارچه دبی با سقف های چوبی زيبايی پوشانده شده است. درب بسياری از فروشگاه ها از چوب و به شکل درب های حجره های قديمی ساخته شده است. در نورپردازی اين بازار نيز از فانوس های قديمی استفاده شده است. گردشگران تور دبی می توانند خرید خوبی را در این بازار داشته باشند .

 

بازار مدینه الجمیرا دبی

بازار مدینه الجمیرا بازاری جذاب با معماری سنتی می باشد که دارای رستوران های متعدد و ساحلی است. این بازار مکان عرضه ساخته های دستی و هنر های دست ساز می باشدمی توان گفت یکی از بهترین مراکز خرید دبی می باشد . اجناس معمولا سنتی است از بدلیجات و سنگ های قیمتی تزیینی تا لباس های حریر عربی، فرش و گلیم و تابلوهای کار دست را می توان آنجا یافت. سراسر این بازار بوی عطر و عود به مشام می رسد .این مرکز خرید دبی کمی شبیه به بازارهای سنتی قدیمی ایرانی است. مغازه ها همه در فضای دالان مانندی بصورت جلو باز قرار دارند و کف این دالان پوشیده از سنگ فرش های سنتی می باشند . گردشگران تور دبیاگر به وسایل سنتی علاقه مند می باشند می توانند سری هم به این بازار بزنند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید خوب دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران های دبی

رستوران گلستان دبی

رستوران گلستان دبی

رستوران گلستان دبی محیطی سنتی با غذاهای متنوع و بسیار خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران عزیز تور دبی آبان 94 می باشد و مکان بسیار مناسبی برای مناسبت های مختلف است. اکثر غذاهای رستوران گلستان دبی غذاهای ایرانی است که میهمانان رستوران گلستان دبی ایرانیان هستند و مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است.این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی پاییز 94 میگذارد.

رستوران گلستان دبی

  

رستوران پیر چیک دبی

رستوران پیر چیک دبی

رستوران پیر چیک دبی دارای فضایی بسیار مناسب و زیبا و مدرن است که با غذاهای متنوع دریایی و غذاهای خوشمزه از میهمانان و مسافران تور دبی آبان 94 پذیرایی می کند. سالن غذاخوری رستوران پیر چیک دبی چشم اندازی فوق العاده از شهر جمیره و برج العرب دارد که  غذا خوردن در رستوران پیر چیک دبی را لذت بخش تر می کند. این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی پاییز 94 میگذارد.
مطالب مرتبط:
رستوران پیر چیک دبی
رستوران گلستان دبی
تور لحظه آخری دبی 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

تفریحات دبی

صحرا سافاری دبی

اين تور يکی از معروفترين تورهای و جاهی دیدنی دبی می باشد. هدف اصلی در ارائه اين تور، نشان دادن چهره واقعی کوير و زندگی باديه نشينان به بازديدکنندگان می باشد. 
مدت زمان اين تور می تواند بين چند ساعت تا چند روز متفاوت باشد.مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. در رايج ترين تور شما حدود ساعت 3 يا چهار بعد از ظهر به طرف صحرا حرکت کرده و در اولين قسمت با ماشين های چهار محور (4WD) به گردش در ميان تپه های شنی کوير می پردازيد. سپس به يک کمپ می رسيد که بصورت سنتی ساخته شده است. صرف شام و نوشيدنی، استفاده از بوفه کامل، موزيک و رقص عربی در زير آسمان زيبا کوير و منقش کردن دست خانمها به طرح های سنتی به وسيله حنا از برنامه های اين قسمت می باشد.مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.

اين تور با بازگشت به شهر در حدود ساعت 10 شب پايان می يابد. در تورهاي يک روزه و يا چند روزه، برنامه هايی از قبيل ديدار از وادی ها و روستاها، مزارع پرورش شتر در کوير، ديدار از کوههای حجر، ديدار از منطقه زيبا و خوش آب و هوای حتا، شنا در استخرها و چشمه های اين منطقه، توقف در هتل حتا، صرف غذا در اين هتل و استفاده از امکانات ورزشی آن، ديدار از 
قديمی ترين مسجد امارات و حضور در جمعه بازار در نظر گرفته شده است. مسافران تور دبی آبان 94 می توانند از این منطقه زیبا دیدن نمایند.

صحرا سافاری

صحرا سافاری

گردش با بالن دبی

 مسافران تور دبی در بالن سواری از داخل بالن كه به ملايمت در هوا شناور می باشد میتوانید در هنگام سيپده دم هوای خنک را در ارتفاع چند متري بر بالای ريگزارهای سرخ با آرامش کامل حس كنيد و چشم اندازهايي را كه در زير پاهايتان می باشد را تماشا كنيد.مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.

در بالن سواری صحرا را از جايي می بینید كه كمتر كسي ديده بيابان عظيم و بزرگ را از این ارتفاع دیده باشد و كوههاي نا هموار هاجر در شرق را تماشا می کنید و افق مدرن دبي را از سوی غرب می بینید. گردش با بالن یکی از جذابیت های گردشگری برای مسافران تور دبی آبان 94 میباشد.

گردش با بالن

گردش با بالن
مطالب مرتبط:
صحرا سافاری دبی
گردش با بالن دبی
تور لحظه آخری دبی 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات دبی, بهترین تفریحات دبی, تفریحات خوب دبی , ارزان ترین تفریحات دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل های دبی
 

هتل رویالتون دبی

هتل رویالتون دبی یک از هتل های 2 ستاره دبی است که در صورت اقامت در این هتل هزینه مناسبی را پرداخت خواهید کرد و از همین رو این هتل به یکی از پرطرفدارترین هتل های دبی تبدیل شده است.در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید. هتل رویالتون دبی 85 اتاق دارد. اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوي مسافرين مي باشند.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید. هتل رویالتون دبی 85 اتاق دارد. اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوي مسافرين مي باشند.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت. گردشگران و مسافران تور دبی آبان 94 میتوانند بهترین اقامت را در این هتل داشته باشند.

هتل رویالتون دبی

هتل رویالتون دبی

هتل رامی گست لاین دیره دبی

یکی از هتل های 2 ستاره دبی که به دلیل خدمات مناسب و قیمت خوب آن طرفداران بسیاری دارد هتل رامی گست لاین دیره دبی است.اين هتل 70 اتاق دارد. اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوي مسافرين مي باشند.در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید. ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايی نظير بيليارد شرکت کنند. در صورت تمایل به گردش در دبی میتوانید از کارکنان هتل راهنمایی بگیرید. کارکنان هتل رامی گست لاین دیره دبی آماده کمک به شما در این زمینه هستند. مسافران تور دبی آبان 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا بهترین لحظات را برای خود رقم بزنند.

هتل رامی گست لاین دیره دبی

هتل رامی گست لاین دیره دبی

مطالب مرتبط:
تور لحظه آخری دبی
هتل رامی گست لاین دیره دبی
هتل رویالتون دبی 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: ,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

 مرکز خريد ابن بطوطه واقع در اتوبان شيخ زايد نزديک به مرکز خرید جبل علی جزو بهترین مراکز خرید دبی است که شرکت معتبر و معروف نخيل، ساخت و اتمام آنرا به عهده گرفته است .این مرکز خرید به شش قسمت  بخش چين ، بخش هند ، بخش پارسي ، بخش مصر، بخش تونس و بخش آندلس  تقسیم شده است. هر قسمت معماري و طراحي و ديزاين مخصوص به آن کشور را داراست.در حقیقت اين مرکز خريد، جزو مناطق گردشگري تور دبي نیز می باشد .رنگ ها، نقش ديوارها ، مدل سقف و مغازه ها در هر قسمت برگرفته از معماري همان قسمت ملیت ها می باشد و فرهنگ و آداب و رسوم و فضاي آن مليت را در ذهن بيننده مجسم مي کند. ضمن اينکه سوپرمارکت بزرگ و معتبر جيانت نيز در آنجا قرار دارد  و داراي رستوران هاي فست فود و سينماي بزرگ برای مراجعین تور دبی مرداد 94 نيز مي باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

مرکز خرید وافی سیتی يکي از لوکس ترين مراکز خريد دبي مي باشد که معماري اين مرکز خرید از معماري مصر و ساير آثار باستاني اين کشور الهام گرفته است. از زیبایی های این مرکز خرید وجود چندين هرم شيشه اي خيره کننده در سقف اين مرکز می باشد که به طرز بسيار زيبايي طراحي و رنگ آميزي شده اند و چنين مجسمه از فراعنه مصر در بيرون مرکز بر زيبايي خاص اين مرکز افزوده اند.قيمت ها نيز به همين جهت تا حدودي با ساير مراکز خريد متفاوت مي باشد.مرکز خرید وافي سيتي دبی در چهار طبقه بنا شده است. در کنار بوتيک ها و فروشگاه هاي لوکس اين مرکز، تعدادي رستوران و کافي شاپ و يک مجموعه تفريحي برای مسافرین تور دبی شهریور 94 نيز در نظر گرفته شده است. مرکز تفريحي و سرگرمي اين مرکز که در طبقه سوم آن قرار دارد يکي از محل هاي بسيار جذاب براي کودکان و نوجوانان در تور دبی مي باشد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

 هتل 4 ستاره  و محبوب لوتوس بوتیک دبی در منطقه پر رفت و آمد دیره از فاصله کوتاهی تا فرودگاه و مرکز شهر دبی قرار گرفته است.هتل در مجموع دارای 80 اتاق و سوئیت مدرن بوده که هریک بزرگ، راحت و مشرف به چشم اندازی از شهر میباشند.هتل همچنین با داشتن بزرگترین اتاق میهمان در کل شهر با متوسط بزرگی 47 متر مربع به خود میبالد.میهمانان تور دبی تابستان 94 میتوانند به دلخواه خود در یکی از 3 رستوران هتل به صرف انواع خوراکهای کشورهای خاور دور و جنوب آسیا بپردازند. کافی شاپ شبانه روزی نیز انواع خوراکهای بین المللی را سرو میکند.از امکانات رفاهی هتل میتوان به استخر بام با دمای کنترل شده، ایوان آفتاب، ورزشگاه پیشرفته و مرکز سلامتی ارائه دهنده انواع معالجات و ماساژها اشاره کرد.هتل وسایل ایاب و ذهاب قابل تمجیدی را به فرودگاه شهر دبی، ساحل Mamzar و بازارهای متعدد شهر در اختیار علاقه مندان تور دبی قرار داده است.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل نووتل البرشا دبی مشرف بر خیابان مهم و شناخته شده شیخ زاید بوده و از آنجا که در مرکز شهر قرار گرفته، دسترسی آسانی به تمام مراکز مهم تجاری و جاذبه های تفریحی را در تور دبی ارائه می کند. هتل چهار ستاره نووتل البرشا، در چند قدمی ایستگاه متروی Sharaf DG دبی واقع شده و از مرکز خرید امارات (Mall of the Emirates) ,  پیست اسکی دبی ,  ساحل جمیرا، بازار شهر (Souk Madinat)، دبی مال، برج خلیفه و مرکز تجارت جهانی در دبی نیز فاصله اندکی دارد. این هتل دارای 41 طبقه , 465 اتاق و سوئیت، 5 رستوران و بار، مرکز سلامت و تناسب اندام، اسپا، باشگاه کودکان و پارکینگ اختصاصی است. از دیگر امکانات این اقامتگاه زیبا برای مسافرین تور دبی شهریور 94 می توان به استخر آب گرم در فضای باز، استخر طبیعی، اتاق بخار، سونا، خدمات ماساژ، اسکی، سالن آرایش مو، وای فای، بوتیک، فروشگاه روزنامه، خشکشویی، صرافی و... اشاره کرد. 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل جواهر گاردن هتل 4 ستاره و مجللی است که در سال 2004 و در 8 طبقه احداث گردید . این هتل مجهز در منطقه دیره قرار گرفته و در مجاورت فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد به نحوی که فاصله 2 کیلومتری بین هتل تا فرودگاه را پیاده در 4 دقیقه می توان طی کرد.سرویس دهی در این هتل 4 ستاره به صورت آل ( صبحانه و ناهار) بوده و خدماتی نوین به میهمانان تور دبی مرداد 94 ارائه می شود تا رضایت گردشگران تامین شده و با خاطرانی خوش هتل را ترک نمایند .این هتل متشکل از 108 اتاق خانوادگی ، اتاق با امکانات ویژه برای معلولان و سوئیت استاندارد و مدرن است که دارای متراژ و تزییناتی متفاوت بوده که از رنگ هایی زیبا و آرامش بخش در طراحی آن استفاده شده است . مبلمان چوبی مدرن و پنجره هایی بزرگ با نور گیر عالی که از چشم انداز شهر زیبای دبی بهره مند است نیز یکی دیگر از برتری های این اتاق های لوکس است .لذیذ ترین خوراک های دریایی و غذاهای بین المللی نیز در این مکان سرو شده و در اختیار میهمانان تور دبی  قرار میگیرد . صبحانه نیز به صورت بوفه سرو می گردد . خدمات شبانه روزی کارکنان هتل کمک می کند تا این امکانات در نظر گردشگران تور دبی پر رنگ تر به نظر آمده و آنان را راضی نماید .

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی یک هتل 5 ستاره است که سه ساختمان می باشد و در سال 1999 برای اقامت مسافران تور دبی تاسیس شده است.این هتل 10 دقیقه پیاده روی تا باشگاه گلف و 20 دقیقه رانندگی تا برج خلیفه دارد. هتل دارای 455 اتاق است که اتاق های این هتل مجهز به میز کار، تلفن، روزنامه رایگان، وای فای ، ال سی دی 42 اینچ، دی وی دی پلیر، حمام، وان، سشوار، تهویه هوا، مینی بار، دمپایی، میز اتو ( در صورت درخواست) و ... می باشد.مسافران تور دبی می توانند در فضای رویایی این هتل به استراحت بپردازند.

امکانات وان اند اونلی رویال میراژ دبی

باشگاه کودکان، نگهداری از کودکان، 5 رستوران، روم سرویس 24 ساعته، قهوه/چای در لابی، روم سرویس 24 ساعه، 7 اتاق جلسه، پذیرش 24 ساعه، راهنمای تور و بلیت، لاندری، سالن آرایش، روزنامه در لابی، انبار چمدان، آسانسور، گاو صندوق، اتاق سیگار، ترس پشت بام، باغ، کتابخانه و ...

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

اتاق هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

 

 

 

 فاصله این هتل تا خیابان شیخ زاید و مرکز دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی برای مسافران تور دبی  20 دقیقه رانندگی می باشد. این هتل دارای پارکینگ رایگان می باشد.اقامت در این هتل لوکس برای مسافران تور دبی لذت بخش خواهد بود.

امکانات هتل دیزرت پالم دبی

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری، صندوق امانات، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازیو... 

 

هتل دیزرت پالم دبی

 

هتل رادیسون رویال دبی در خیابان شیخ زاید در 51 طبقه  برای اقامت مسافران تور دبی بنا شده و فاصله این هتل تا دبی مال، ساحل جمیرا و برج خلیفه 5 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه است و باشگاه گلف در 7 کیلومتری هتل است. این هتل دارای 471 اتاق لوکس و مدرن است که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار،  روم سرویس 24 ساعته، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، گاو صندوق ، بالکن می باشندف اتاق ها چشم اندازی رو به مناظر زیبای دبی و مدینه الجمیرا دارند. فاصله این هتل تا مترو بسیار کم می باشد و از این رو مسافران تور دبی به راحتی می توانند به نقاط مختلف دبی رفت و آمد کنند.

امکانات هتل رادیسون رویال دبی

رستوران، بار ، استخر سرپوشیده، استخر روباز ، آبگرم، ماساژ، مرکز تناسب اندام، کلوپ شبانه ،جیم ، محوطه حمام آفتاب ،تاکسی ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق،اتو کشی،فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز و امکانات ویژه برای معلولین، اتاق های کامپیوتر، سالن های متعدد همایش و کنفرانس و ...

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

 اتاق هتل رادیسون رویال دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل دلمون دبی

هتل چهار ستاره دلمون دبی کنار مرکز خرید الغورا و در  مرکز شهر دبیبرای اقامت مسافران تور دبی  واقع شده است هتل دارای موقعیت عالی است و نزدیک به  آبنمای دبی ،متروی آل ریگا، برج ساعت دبی قرار گرفته است.سرویس رایگان به مراکز خرید، ساحل و مرکز تجاری در دسترس میهمانان تور دبی قرار می گیرد. هتل دارای ترانسفر رایگان از فرودگاه دبی است اتاق های هتل، دارای سیستم تهویه مطبوع و  امکانات رفاهی است. هتل دارای یک رستوران است که انواع غذاهای بین المللی،فیلیپینی، عربی و ایرانی را سرو میکند. هتل دلمون برای رفت و آم مسافران تور دبی  فقط پنج کیلومتر تا فرودگاه  دبی فاصله دارد.


 

هتل روتانا رز ریحان بای دبی
 
هتل روتانا رز دبی،یکی از بلندترین هتلها در سراسر جهان است که سیصد و سی و سه متر ارتفاع دارد و هفتاد و دو طبقه است. برای رفاه حال مسافران تور دبی در نزدیک هتل کافه ،ایستگاه های متعدد مترو و رستوران است . مرکز اداری در نزدیکی هتل قرار گرفته است.، هتل شامل اتاقها و سوئیتهای مدرن و بزرگی است که که مجهز به تلویزیون LCD و رو به چشم انداز زیبای شهر دبی است و همچنین هتل دارای سونا، اتاق بخار،جکوزی، اتاق ماساژ، ترانسفر  فرودگاه است.. استخر هتل در طبقه چهارم واقع شده است که مسافران تور دبی میتوانند از آن استفاده نمایند  .برای رفت و آمد مسافران تور دبی باید گفت فاصله ی هتل تا بازارهای امارات ،نمایشگاه دبی تنها ده دقیقه با ماشین است.

هتل چهار ستاره وارویک دبی در ساله 2013 با 47 طبقه   در خیابان شیخ زاید برای اقامت مسافران تور دبی ساخته شده است. این هتل 3 کیلومتر تا برج خلیفه و دبی مال فاصله دارد و مسجد جمیرا در 5 کیلومتری آن است.این هتل دارای 357 اتاق می باشد که دارای امکانات چای/قهوه ساز، نظافت روزانه اتاق ها، کنترل دما، مینی بار، آب بطری ای رایگان، روزنامه، ماهواره، اینترنت، تلویزیون، حمام و...  می باشد. در این هتل فقط صبحانه از ساعت 6 تا 10:30 سرو می شود.مسافران تور دبی می توانند در این هتل لوکس و زیبا اقامت کنند. 

امکانات هتل وارویک دبی

پذیرش 24 ساعته، نگهداری از اطفال، قهوه و چای در لابی، روزنامه ایگان در لابی، ترانسفر فرودگاهی، مرکز بیزنس، رستوران، کافی شاپ، تلویزیون در لابی، اتاق بخار، 6 اتاق جلسه، زمین تنیس، تراس پشت بام، پارکینگ با ظرفیت محدود، کارکنان مسلط به چند زبان، اتاق ماساژ و آبگرم، خدمات لاندری، راهنمای تور و بلبت، باشگاه تندرستی ویژه مسافران ورزشکار تور دبی ، مغازه، حمل و نفل رایگان به مراکز خرید، آسانسور، استخر سرباز، سونا و ...

 هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

 هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل سیتی استار دبی

هتل سیتی استار دبی در جاده ی Salahuddin واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره  دبی می باشد. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. اتاق های هتل همگی به اینترنت وای فای تجهیز شده است. همچنین انواع غذاهای ایرانی و عربی در رستوران هتل برای میهمانان سرو می گردد.

 

تصویر هتل سیتی استار دبی

تصویر هتل سیتی استار دبی

تصویر هتل سیتی استار دبی

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کافی شاپ، سرویس اینترنت پرسرعت، ترانسفر فرودگاه، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، انبار بار و چمدان، بار، سالن بدنسازی، کافی شاپ و... می گردد.

 

تصویر تریا هتل سیتی استار دبی

تصویر هتل سیتی استار دبی

تصویر لابی هتل سیتی استار دبی

تصویر هتل سیتی استار دبی

تصویر اتاق هتل سیتی استار دبی

تصویر هتل سیتی استار دبی

تصویر اتاق هتل سیتی استار دبی

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیتی استار دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل فورچون بوتیک دبی

هتل فورچون بوتیک دبی در منطقه دیره واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره دبی می باشد. این هتل مجموعا 80 اتاق دارد. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله  حدودا ۱۰ دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی مرکز تجاری دبی واقع شده است. در چند قدمی هتل ایستگاه مترو Al-Rigga قرار دارد. همچنین هتل به اینترنت پرسرعت وای فای رایگان تجهیز شده است.

 

تصویر هتل فورچون بوتیک دبی

تصویر هتل فورچون بوتیک دبی

تصویر هتل فورچون بوتیک دبی

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، بیلیارد، خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور، استخر سر پوشیده، استخر روباز، جکوزی، سونای خشک، باشگاه، سرویس اینترنت وایرلس پرسرعت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و...می باشد.

 

تصویر لابی هتل فورچون بوتیک دبی

تصویر هتل فورچون بوتیک دبی

تصویر استخر هتل فورچون بوتیک دبی

تصویر هتل فورچون بوتیک دبی

تصویر رستوران هتل فورچون بوتیک دبی

تصویر هتل فورچون بوتیک دبی

تصویر اتاق هتل فورچون بوتیک دبی

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل فورچون بوتیک دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل شانگری لا در مرکز شهر دبی و در جاده شیخ زاید واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره دبی می باشد. مرکز تجارت جهانی دبی در فاصله 1 کیلومتری از هتل، برج خلیفه در فاصله 3 کیلومتری و مرکز سیتی سنتر دیره در فاصله 11 کیلومتری از این هتل قرار گرفته است. همچنین در فاصله 15 دقیقه از این هتل فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است. این هتل مجموعا 301 اتاق مجلل و 126 سوئیت آپارتمان مبله با اندازه های متفاوت دارد. فروشگاه هاي زیادی و همچنین یک صرافی در این هتل در نظر گرفته شده است.

 

تصویر هتل شانگری لا دبی

تصویر هتل شانگری لا دبی

تصویر هتل شانگری لا دبی

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، صرافی، باشگاه ورزشی، ماساژ، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم، خدمات نگهداری از اطفال، فروشگاه، آسانسور، مجهز به سیستم تهویه، بار، گاوصندوق، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سرویس کرایه اتومبیل و... می باشد.

 

تصویر لابی هتل شانگری لا دبی

تصویر هتل شانگری لا دبی

تصویر رستوران هتل شانگری لا دبی

تصویر هتل شانگری لا دبی

تصویر استخر هتل شانگری لا دبی

تصویر هتل شانگری لا دبی

تصویر اتاق هتل شانگری لا دبی

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل شانگری لا دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل کلاریج دبی

هتل کلاریج دبی در منطقه دیره و در خیابان عمر بن خطاب واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره برای اقامت میهمانان تور دبی می باشد. این هتل مجموعا 92 اتاق دارد. در فاصله 7 کیلومتری از این هتل فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. در فاصله 300 متری از هتل  ایستگاه اتوبوس قرار گرفته است. ترانسفر رایگان روزانه به مراکز خرید و ساحل یکی از امکاناتی است که هتل در اختیار میهمانان تور دبی  قرار داده است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صندوق امانات، گرمایش، سرمایش، سرویس اینترنت وایرلس، مجهز به سیستم تهویه، حمام مجهز، تلویزیون، خدمات خانه داری، مینی بار، ماهواره، تلفن، رادیو و... می باشد.

 

 

تصویر هتل کلاریج دبی

تصویر هتل کلاریج دبی

تصویر هتل کلاریج دبی

تصویر رستوران هتل کلاریج دبی

تصویر هتل کلاریج دبی

تصویر رستوران هتل کلاریج دبی

تصویر هتل کلاریج دبی

تصویر تریا هتل کلاریج دبی

تصویر هتل کلاریج دبی

تصویر اتاق هتل کلاریج دبی


هتل کالیفرنیا دبی

هتل کالیفرنیا دبی در منطقه دیره واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره دبی برای اقامت مسافران تور دبی  می باشد. این هتل مجموعا 41 اتاق دارد. در فاصله 3 کیلومتری از این هتل فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. یکی از امکانات این هتل پارکینگ رایگان برای میهمانان تور دبی است. همچنین در این هتل یک صرافی هم برای دسترسی میهمانان در نظر گرفته شده است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، اتاق های ضد صدا، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، مجهز به سیستم تهویه، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، صرافی، خدمات خانه داری، فکس و کپی، وسایل ورزشی و... میباشد.

 

 

تصویر هتل کالیفرنیا دبی

تصویر هتل کالیفرنیا دبی

تصویر هتل کالیفرنیا دبی

تصویر رستوران هتل کالیفرنیا دبی

تصویر هتل کالیفرنیا دبی

تصویر اتاق هتل کالیفرنیا دبی

تصویر هتل کالیفرنیا دبی

تصویر لابی هتل کالیفرنیا دبی

تصویر هتل کالیفرنیا دبی

تصویر اتاق هتل کالیفرنیا دبی

 


 

هتل صدف دبی

هتل صدف دبی در منطقه دیره واقع شده و جزء هتل های  3 ستاره دبی برای اقامت مسافران تور دبی می باشد. این هتل مجموعا 50 اتاق دارد. هتل در نزدیکی بازار مرشد قرار داردکه با کمی پیاده روی می توان به آنجا رفت. همچنین امکانات بازی بیلیارد برای میهمانان تور دبی فراهم آمده شده است. در فاصله 14 دقیقه ای از این هتل فرودگاه بین المللی دبی قرار گرفته است.  

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، سرویس کرایه اتومبیل، فکس و کپی، صبحانه در اتاق، صرافی، میز بیلیارد، خدمات خانه داری، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، مجهز به سیستم تهویه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، ترانسفر فرودگاه، آرایشگاه و... می باشد.

 

 

تصویر هتل صدف دبی

تصویر هتل صدف دبی

تصویر هتل صدف دبی

تصویر هتل صدف دبی

تصویر هتل صدف دبی

تصویر اتاق هتل صدف دبی

تصویر هتل صدف دبی

تصویر اتاق هتل صدف دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل فلورا گرند دبی

هتل فلورا گرند دبی در منطقه دیره و در خیابان رقه واقع شده و جزء هتل های  4 ستاره دبی برای اقامت مسافران تور دبی می باشد. این هتل مجموعا 200 اتاق دارد. در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل مرکز شهر و فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است. برای رفاه حال مسافران تور دبی مراکز کاری و تجاری در نزدیکی این هتل قرار گرفته اند. انواع غذاهای قاره ای، مدیترانه ای، عربی و دریایی در رستوران هتل به میهمانان ارایه می شود.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، فروشگاه، پارکینگ، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، پارک آبی، اجاره دوچرخه، ماساژ، اتاق بازی برای کودکان، استخر کودکان، باشگاه ورزشی، تنیس، ساحل اختصاصی، میز بیلیارد، سرویس اینترنت پرسرعت وایرلس و... می باشد.

 

 

تصویر هتل فلورا گرند دبی

تصویر هتل فلورا گرند دبی

تصویر هتل فلورا گرند دبی

تصویر لابی هتل فلورا گرند دبی

تصویر هتل فلورا گرند دبی

تصویر تریا هتل فلورا گرند دبی

تصویر هتل فلورا گرند دبی

تصویر اتاق هتل فلورا گرند دبی

تصویر هتل فلورا گرند دبی

تصویر اتاق هتل فلورا گرند دبی

تقویم 94 گردشکری


هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی در 500 متری منطقه دیره و در مرکز دبی بنا شده و جزء هتل های 4 ستاره دبی برای اقامت مسافران تور دبی می باشد. این هتل در سال  2008 ساخته شده است. هتل سیتی سیزن 10 طبقه دارد و مجموعا 180 اتاق و سوییت برای آن در نظر گرفته شده ست. برای رفاه حال میهمانان تور دبی یک صرافی نیز در این هتل وجود دارد. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. پذیرش هتل شبانه روزی است. 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، آرایشگاه، آسانسور، کافه، صندوق امانات، پارکینگ رایگان، صرافی، سرویس اینترنت وای فای، استخر روباز، جکوزی، سونا، سالن ورزشی، انبار بار و چمدان، ماساژ، ترانسفر فرودگاهی رایگان و... می باشد.

 

 

تصویر هتل سیتی سیزن دبی

تصویر هتل سیتی سیزن دبی

تصویر هتل سیتی سیزن دبی

تصویر لابی هتل سیتی سیزن دبی

تصویر هتل سیتی سیزن دبی

تصویر استخر هتل سیتی سیزن دبی

تصویر هتل سیتی سیزن دبی

تصویر اتاق هتل سیتی سیزن دبی

تصویر هتل سیتی سیزن دبی

تصویر اتاق هتل سیتی سیزن دبی

 


هتل رز ریحان دبی

هتل رز ریحان دبی در خیابان شیخ زاید واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره دبی برای اقامت مسافران تور دبی می باشد. این هتل در مجموع 72 طبقه دارد و  462 اتاق دارد. در کنار این هتل ایستگاه مترو و ساختمان مرکز اقتصاد بین المللی دبی و ساختمان مرکز تجارت جهانی قرار گرفته است. برای رفاه حال میهمانان تور دبی  در فاصله 15 کیلومتری هتل فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. در فاصله 7 کیلومتری از هتل مناطق آزاد اقتصادی مدیا سیتی و اینترنت سیتی واقع شده است. در فاصله 10 دقیقه ای از هتل فرودگاه بین المللی دبی قرار گرفته است. در ضمن این هتل به نام دومین هتل بلند دنیا در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، خدمات پزشکی، فروشگاه، کافی شاپ، ماساژ، تیراندازی با کمان، ژیمناستیک، مجهز بهسیستم تهویه، آسانسور، صرافی، سالن ورزشی، آرایشگاه، سونا، جکوزی، سرویس اینترنت وای فای، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، استخر روباز و سرپوشیده و... می باشد.

 

 

تصویر هتل رز ریحان دبی

تصویر هتل رز ریحان دبی

تصویر هتل رز ریحان دبی

تصویر استخر هتل رز ریحان دبی

تصویر هتل رز ریحان دبی

تصویر اتاق هتل رز ریحان دبی

تصویر هتل رز ریحان دبی

تصویر اتاق هتل رز ریحان دبی

تصویر هتل رز ریحان دبی

تصویر اتاق هتل رز ریحان دبی

تقویم 94 گردشکری



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل دبی مارین بیچ

تور دبی هتل دبی مارین بیچ

 

تور دبی هتل دبی مارین بیچ

هتل دبی مارین بیچ دبی از هتل های ساحلی و 5 ستاره شهر توریستی دبی می باشد. این هتل متشکل از 195 اتاق با پنجره های دوجداره است که آسایش را برای مسافران تور دبی که در این هتل اقامت دارند فراهم آورده است. از امکانات این هتل می توان به سالن ماساژ , استخر , سونا , جکوزی , زمین تنیس , باغ برای استراحت مهمانان , خدمات نگهداری از کودکان و... اشاره کرد.

تور دبی هتل دبی مارین بیچ

 

تور دبی هتل دبی مارین بیچ

از دیگر امکانات این هتل که آن را از دیگر هتل های متمایز می کند داشتن فروشگاه های متعدد است که مسافران تور دبی که در این هتل اقامت دارند می توانند از خرید کردن در این فروشگاه ها لذت ببرند. بنا به درخواست مسافران ترانسفر فرودگاهی و اتومبیل کرایه نیز در اختیار آن ها قرار می گیرد.

تور دبی هتل دبی مارین بیچ

 

 

هتل بزرگ ایبروتل امارات دبی

تور دبی هتل بزرگ ایبروتل امارات

هتل بزرگ ایبروتل امارات دبی متشکل از 409 اتاق زیبا و لوکس می باشد. برای آسایش مسافران تور دبی در این هتل یک صرافی وجود دارد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , اتاق مخصوص برای نگهداری از کودکان , سالن بدنسازی و .... اشاره کرد. مسافران تور دبی با اقامت در این هتل می توانند سفری آرام  راحت و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

تور دبی هتل بزرگ ایبروتل امارات

 

تور دبی هتل بزرگ ایبروتل امارات

 

تور دبی هتل بزرگ ایبروتل امارات

 

 

هتل رگال پلازا دبی

تور دبی هتل رگال پلازا

هتل رگال پلازا از هتل های 3 ستاره دبی است که متشکل از 7 طبقه است. این هتل دارای امکانات متنوعی می باشد که مسافران تور دبی می تواندن با اقامت در این هتل از این امکانات استفاده کنند. این هتل تنها هفده کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد و در 3.5 کیلومتری سیتی سنتر دیره واقع شده است.

تور دبی هتل رگال پلازا

 

تور دبی هتل رگال پلازا

هتل رگال پلازا دارای سه نوع رستوران است که غذاهای بسیار لذیذ و بین المللی را سرو می کنند. این هتل متشکل از 87 اتاق است که دارای اینترنت , حمام , سیستم تهویه و... می باشند. مسافران تور دبی با اقامت در این هتل سفر خوبی را تجربه خواهند کرد.

تور دبی هتل رگال پلازا

 

 

هتل سوئیت لندن دبی

تور دبی هتل سوئیت لندن


هتل سوئیت لندن از هتل های 3 ستاره دبی است که متشکل از 33 اتاق می باشد. علاوه بر این هتل سوئیت لندن بنا به در خواست مهمانان و مسافران عزیز تور دبی سوئیت های بزرگی را در اختیارشان قرار میدهد. از امکانات و خدمات رفاهی این هتل می توان به اتاق مخصوص نگهداری از کودکان , وجود صرافی در داخل هتل , رستوران , بار , اتاق های بسیار تمیز و پاکیزه و... اشاره کرد.

تور دبی هتل سوئیت لندن

علاوه بر این بنا به درخواست مهمانان عزیز اتومبیل کرایه در اختیار آن ها نیز قرار می دهند. لازم به ذکر است که غذاهای این رستوران بسیار لذیذ و خوش مزه است و مسافران تور دبی که در این هتل اقامت دارند می توانند با میل کردن غذاهای رستوران آن نهایت لذت را ببرند.

تور دبی هتل سوئیت لندن

 

 

 

هتل تریدرز دبی

تور دبی هتل تریدرز

هتل تریدرز از هتل های 4 ستاره و مدرن منطقه دیره دبی می باشد. خوب است مساران تور دبی بدانند که این هتل تنها 15 دقیقه تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. هتل تریدرز متشکل از 250 اتاق است که همه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مناسب و تمام امکانات رفاهی لازم می باشند.

تور دبی هتل تریدرز

 

تور دبی هتل تریدرز

از دیگر اماکانات رفاهی این هتل می توان به ترانسفر فرودگاهی , پارکینگ , سالن بدنسازی , رستوران با انواع غذاهای لذیذ بین المللی و... اشاره کرد. رستوران این هتل انواع غذاها و خوراک های بین المللی را در محیطی آرام و بسیار زیبا برای مهمانان خود سرو می کند. مسافران تور دبی با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

تور دبی هتل تریدرز

 

تور دبی هتل تریدرز

 

 

 

هتل تاج پالاس دبی

هتل تاج پالاس دبی

تور دبی هتل تاج پالاس

هتل تاج پالاس از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که متشکل از اتاق های به بزرگی 61 متر مربع می باشد. اتاق های این هتل به زیبایی با مبلمان لوکس تزئین شده است. کف اتاق ها پارکت می باشد و اتاق ها دارای بالکن هایی با چشم انداز فوق العاده می باشند.

تور دبی هتل تاج پالاس

 

تور دبی هتل تاج پالاس

از امکانات این هتل می توان به استخر بام , 6 رستوران و تریا که غذاهای بسیار لذیذ و متنوع را سرو می کنند , استخر کودکان , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , اینترنت داخل اتاق ها و... اشاره کرد. مسافران تور دبی با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.این هتل در نزدیکی ایستگاه متر واقع شده است و همچنین این هتل هر روز سرویس ترانسفری به سمت مراکز خرید و سواحل دبی فراهم آورده است. مسافران تور دبی با اقامت در هتل تاج پالاس می توانند از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

تور دبی هتل تاج پالاس

 

تور دبی هتل تاج پالاس



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

شهر شناور دبی

 

خوب است مسافران عزیز تور دبی 94 بدانند که ساخت شهرهای شناور ایده جدیدی نیست و ذهن بشر امروز را به خود مشغول  ساخته است ، افزایش جمعیت دنیا و کمبود زمین برای سکونت و زندگی و دیگر عوامل موجب  چنین ایده ها وطراحی ها می باشد ، یک طراح بلژیکی به نام " وینسان سازنده و طراح شهری شناور است که آن را لیلی‌پاد نام گذاری کرده است . در واقع شهر محیط مساعدی برای افرادی مناسب  است که از آسیب تغییرات زیاد آب و هوایی به این شهرآمده اند. اما بیشتر به یک شهر رویایی تبدیل شده است تا یک جان‌پناه. برای ساخت این شهر از طبیعت الهام گرفته شده است، برای اسکان پنج هزار نفر طراحی شده و پناهگاهی مناسب برای کسانی  است که از تاثیرات گرم شدن جهان و دیگر بلایای طبیعی به آن پناه برده اند. زمان ساخت ان سال 2100 اعلام شد است. برای تامین انرژِی لازم این شهر خود کفا می باشد و برای تامین انرژی مانندخورشید ,باد و برق آبی استفاده میکند. همه آب و غذای موردنیاز ساکنان شهر را در این شهر می‌توان رشد داد و تهیه کرد و باید این شهر در برابر تلاطم امواج 40 تا 50 فوتی مقاومت کند، اما مقاوت آن در برابر گردبادهای شدید و طوفان‌های بسیار شدید در معرض تردید است. این شهر شاید بتواند به عنوان لنگرگاه بعضی کشتی ها هم مورد استفاده قرار گیرد و ابزارکمکی برای بنادر و سواحل باشد. مسافران تور دبی 94 بدانند که شهر شناور به گونه‌ای طراحی شده است که استفاده از نور محیط برای جذب و تبدیل آن به انرژی صورت گرفته است و داخل شهر دارای نور تنظیم شده‌ای است. ممکن است: "لیلی‌پاد" الگویی برای شهرهای شناور‌ آینده باشد . این پروژه به معنای برگ زنبق آبی می باشد که در طراحی این شهر الهام بخش برای ارشیتکت بلژیکی به نام وینسان است  این پروژه اطلاعاتی قرار است با همکاری هلند و امارات متحده عربی در دبی در اینده نزدیک ساخته شود. در نهایت شهر شناور دبی برای مسافران تور دبی 94 یک شهر توریستی و تفریحی مناسب است.

شهر شناور دبی

شهر شناور دبی

شهر شناور دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: شهر شناور دبی,دیدنی های دبی,جاذبه های گردشگری دبی,اماکن تفریحی دبی,مراکز دیدنی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

تور بالن سواری دبی

 

net valon savari dubai

از داخل بالن  كه به ملايمت در هوا شناور می باشد میتوانید در هنگام سيپده دم هوای خنک را در ارتفاع چند متري بر بالای ريگزار سرخ هستند با آرامش کامل حس كنيد و چشم اندازهايي را كه در زير پاهايتان می باشد را تماشا كنيد. در تور بالن سواری صحرا را از جايي می بینید كه كمتر كسي ديده بيابان عظيم و بزرگ را از این ارتفاع دیده باشد و كوههاي نا هموار هاجر در شرق را تماشا می کنید و افق مدرن دبی را از سوی غرب می بینید.پیشنهاد می کنیم که مسافران عزیز تور دبی فروردین 94  بالن سواری در آسمان دبی تجربه کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تور بالن سواری دبی,دیدنی های دبی,جاذبه های گردشگری دبی,اماکن تفریحی دبی,مراکز دیدنی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

تور اتوبوس دریایی دبی

 

تور اتوبوس دریایی دبی

 

اتوبوس دریاییدبییک وسیله نقلیه است که در خشکی به شکل اتوبوس و در آب به صورت یک اتوبوس دریایی عمل می کند. به این وسیله نقلیه wonder bus گفته می شود. این تور برای اولین بار در خاورمیانه اجرا شده است و شما با این وسیله پس از گردشی در شهر وارد خور دبیمی شوید و سفری پر هیجان و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. این اتوبوس دارای امکانات و تجهیزات مختلف و مورد نیاز در مواقع ضروری می باشد , مانند:سیستم برودتی , جلیقه نجات و... .همچنین در این تور یک راهنما مسافران عزیز تور دبی فروردین 94  را همراهی می کند و اطلاعاتی را در اختیار آن ها قرار می دهد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تور اتوبوس دریایی دبی,دیدنی های دبی,جاذبه های گردشگری دبی,اماکن تفریحی دبی,مراکز دیدنی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

بهترین رستوران های دبی

***************************************************

 

1.رستوران فرانسوی دبی (La petite Maison) 

 تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

یکی از بهترین رستوران هایدبیهمین رستوران La Petite Maisonمی باشد که در میان مسافران تور دبی 94 و حتی مردم دبی بسیار طرفدار دارد. این رستوران غذاهای خود را به سبک فرانسوی سرو می کند همین امر باعث جلب توجه گردشگران شده است.

 

تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

 

تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

 

جالب است بدانید که دفترچه رزرو این رستوران در اکثر مواقع پر است و این به خاطر غذاهای بی نظیر آن می باشد. آشپزخانه رستوران La petite Maison سبزیجات خود را مثل نخود فرنگی , ریحان , کیک پنیر , صدف , گوجه و... را از مواد تازه و فصلی تهیه می کند و برای مهمانان خود غذایی لذیذ با مواد غذایی تازه سرو می کند و این از دیگر ویژگی های خوب این رستوران است.

 

تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

 

قیمت های این رستوران از هزار درهم برای هر 2 نفر آغاز می شود. مسافران تور دبی نوروز 94  غذاهای لذیذ فرانسوی این رستوران را از دست ندهند.

 

تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

 تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

 

 

 

2.رستوران ژاپنی دبی(Zuma)

تور دبی رستوران ژاپنی زوما

از دیگر رستوران هی خوبدبیرستوران ژاپنی آن به نام Zuma می باشد. غذاهای این رستوران علاوه بر لذیذ بودن ظاهر زیبایی هم دارند.

تور دبی رستوران ژاپنی زوما

این رستوران ژاپنی جای مناسبی برای کسانی است از غذا خوردن نهایت لذت را می برند و به خود و غذایی که می خورند احترام می گذارند. رستوران ژاپنی Zuma در سال 2012 جزو صد رستوران برتر دنیا بود.

تور دبی رستوران ژاپنی زوما

این رستوران غذاهای خود را با طعمی بی نظیر و فوق العاده در ظروفی جالب و عجیب که باعث جلب توجه مهمانان هم می شود سرو می کند. آشپزخانه این رستوران در طبقه پایینی آن می باشد. مسافران تور دبی 94 که غذاهای ژاپنی دوست دارند حتما به این رستوران سر بزنند.

تور دبی رستوران ژاپنی زوما

تور دبی رستوران ژاپنی زوما

 

3.رستوران ترکیبی دبی(table 9 , Nick & Scott)

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

رستوران ترکیبی دبیاز بهترین رستوران های دبی نیز می باشد.این رستوران به دلیل داشتن چند سرآشپز به این نام شهرت یافته. نام این رستوران ترکیبی Table 9 , by Nick & Scott می باشد.

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

مسافران تور دبی عید 94جالب است بدانند که ابتدا Nick & Scott برای کمک به سرآشپز مشهور رستوران ترکیبی دبی یعنی Verre به دبی آمدند اما از زمانی که گوردون به این تیم پیوست شهرت این رستوران دو چندان شد. منوی این رستوران بی نظیر است زیرا بسیار خلاقانه و مبتکرانه تهیه شده است.

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

 

مسافران تور دبی عید 94 اگر به این رستوران بروند قطعا به دلیل تنوع منوی آن در انتخاب غذای خود گیج می شوند. این رستوران غذاهایی به سبک اروپایی سرو می کند و در قالب table 9  میباشد. قیمت غذا در این رستوران ترکیبی از نهصد درهم برای هر  دو نفر اغاز می شود.

 

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

 

 

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

 

4.رستوران ژاپنی دبی(Okku)

 تور دبی رستوران ژاپنی اوکوو

 

رستوران ژاپنی okku دبی از رستوران های خاص و الی شهر دبیاست.شهری که دارای انواع مارک ها و برندهای معروف است باید هم چنین رستوران های خاص و مطرحی در جهان دشته باشد.

 

تور دبی رستوران ژاپنی اوکوو

 

کسانی که این رستوران را ساختند و افتتاح کردند ریسک بزرگی کردند چون تصمیم گرفتند که در شهری به این گرمی در این رستوران برای مردم غذاهای ژاپنی مثل سوشی سرو کنند اما به دلیل بی نظیر بودن کار آشپزهای آن با شکست مواجه نشدند و رستوران آنها یعنی رستوران okku در زمره بهترین رستوران های دبیقرار گرفت. قیمت غذا در این رستوران از هفتصد درهم به بالا برای هر دو نفر می باشد.

 

تور دبی رستوران ژاپنی اوکوو

 

5.رستوران بریتانیایی دبی(Rhodes mezzanine) 

تور دبی رستوران بریتانیایی


این رستوران دارای یک سرآشپز بریتانیایی می باشد به نام Gray rhodes . این سرآشپز بسیار به شهر دبیعلاقه داشت و به صورت کاملا اتفاقی وسایل خود را جمع کرد و برای همیشه به شهر دبی سفر کرد و همانجا ماند.

 

تور دبی رستوران بریتانیایی

 

این رستوران علاوه بر اینکه ازبهترین رستوران های دبیمی باشد از مجهزترین آنها هم می باشد. مسافران تور دبی نوروز 94  جالب است بدانند که در این رستوران غذاهای لذیذ و کلاسیک بریتانیایی با رنگ و ظاهر و طعمی فرانسوی برای مهمانان عزیز سرو می شود.قیمت غذا در این رستوران بریتانیایی از 800 درهم به بالا برای هر دو نفر اغاز می شود.

 

 تور دبی رستوران بریتانیایی

 

 

6. رستوران فرانسوی Reflets par Pierre Gagnaireدبی

 تور دبی رستوران فرانسوی رفلتس پییر گاگنییر

 

این رستوران فرانسوی از رستوران های بی نظیر دبیاست که سرآشپز آن یعنی pierre Gagnaire بسیار علاقه مند به آشپزی می باشد. او با نبوغ خود غذاهای لذیذی را برای مهمانان سرو می کند به گونه ای که آنها را به مرز دیوانگی میکشاند.غذاهای این رستوران طعم بی نظیری دارد به گونه ای که شاید تا کنون مانند آن را نچشیده باشید.

 

تور دبی رستوران فرانسوی رفلتس پییر گاگنییر

 

فرش قرمز این رستوران و لوسترهای زیبا و نا متعارف آن باعث می شود که شما غذای خود را در محیطی زیبا و دلچسب نوش جان کنید. غذاهای این رستوران قیمتی از هزار درهم به بالا برای هر دو نفر دارد. مسافران تور دبی نوروز 94 اگر به این رستوران بروند قبل از اینکه جذب طعم غذاهای ان شوند جذب محیط زیبای آن خواهند شد.

 

تور دبی رستوران فرانسوی رفلتس پییر گاگنییر

 

 

7.رستوران ایتالیایی دبی(Robrto's ) 

 تور دبی رستوران ایتالیایی روبرتو

 

این رستوران ایتالیایی ابتدا در قلب مراکز تجاری بین المللی شهر دبیتوسط roberto تاسیس شد اما هم اکنون از بهترین رستوران های دبیو مطرح ترین نام ها در صنعت آشپزی می باشد.

 

تور دبی رستوران ایتالیایی روبرتو

 

roberto ابتدا در رستوران BICE مشغول به آشپزی بوده که بهترین غذاهای ایتالیایی در آن سرو می شد. مسافران تور دبی 94 که علاقه مند به غذاهای ایتالیایی هستند حتما به این رستوران که قیمت های آن از 600 درهم برای هر دو نفر آغاز می شود سر بزنند. 

 

تور دبی رستوران ایتالیایی روبرتو

 

تور دبی رستوران ایتالیایی روبرتو



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های دبی,رستوران های دبی,بهترین رستوران دبی,ارزان ترین رستوران دبی, رستوران خوب دبی, رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران گلستان دبی

 

golestan resturan

رستوران گلستاندبیمحیطی اصیل و  سنتی انواع غذاهای لذیذ و بسیار خوشمزه را در این رستوران سرو می شود و مکان بسیار خوبی برای جشن گرفتن و مناسبتهای مختلف می باشد. بیشتر غذاهای رستوران دبیغذاهای ایرانی می باشد که بیشتر میهمانان رستوران گلستاندبی مسافران ایرانی تور دبی می باشند. این رستوران با استقبال ایرانیان روبرو شده است.

 

مطالب مرتبط:

 

 

رستوران تیترو دبی

 

teatro restauran dubai

رستوران تیترو دبیدر هتل برج های روتانا قرار گرفته است .رستوران تیترو دبی نماد یک رستوران درجه 1 می باشد که سر آشپزهایی که در شغل خود حرفه ای هستند  در محیطی باز با لازانیا، سوشی ، رشته های طعم دار ، پیتزا ، کباب و ... در  فر های ذغالی و تنور های سفالی و کباب پزهای چرخان غذای لذیذ و بی نظیری برای میهمانان خود فراهم  کرده است.

 

مطالب مرتبط:

تور دوبی ارزان

تور مسافرتی دبی

تور دبی لحظه آخری

قیمت تور دبی

 

 

 

 

رستوران صدف دبی

resturan sadaf dubai

رستوران صدف دبی از میهمانان خود در محیطی اصیل و سنتی ایرانی پذیرایی می کند و میهمانان در این فضای صمیمی از کیفیت و خدمات خوب رستوران میتوانند لذت ببرند . غذاهای رستوران متنوع و لذیذ می باشد که میهمانان زیادی از طرفداران غذاهای رستوران صدف دبی می باشند . رستوران صدف دبی مکانی برای ایرانیان شده است تا در این فضای دلنشین با یکدیگر ملاقات داشته باشند .

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی,زیبا ترین رستوران های دبی,بهترین رستوران های دبی,مجلل ترین رستوران های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

سواحل دبی

 

تور دبی سواحل عمومی

یکی از جاذبه های گردشگری دبی و مناطق دیدنی و توریستیامارت متحده عربی سواحل دبی هستند. برای مسافران تور دبی که علاقه مند به ورزش های آبی مثل شنا هستند گزینه های متفاوتی در دبی برای آنها وجود دارد. در ساده ترین شکل ممکن می توانند به سواحل عمومی بروند که هزینه ای هم برای ورود ندارند اما از امکانات کمی برخوردارند. سواحل عمومی دبیاز کنار تالاب الممرز آغاز می شود که در قسمت شمال شرقی دبی قرار دارد. این تالاب دارای منطقه ای برای جت اسکی , شنا و کلبه های چوبی و زیبا می باشد. اگر به سمت جنوب حرکت کنید به ساحل کرنیش جمیرا می رسید که مورد علاقه بسیاری از توریست ها و گردشگران برای آفتاب گرفتن و شنا کردن می باشد. از امکانات ساحل کرنیش جمیرا می توان به میزهای دارای سایه بان و نیمکت های آن , زمین بازی کودکان , منطقه ی ویژه و حفاظت شده ای برای شنا , منطقه ای سنگ کاری شده کنار ساحل برای ماهیگیری و... اشاره کرد.

 تور دبی سواحل عمومی

اگر به قسمت های جنوبی تر بروید به سواحل کوچک تری که نزدیک به باشگاه دریا نوردی و باشگاه وولن گونگ دبیمی باشد می رسید و در نهایت به ساحل هتل جمیرا خواهید رسید. آن دسته از مسافران تور دبی که می خواهند از امکانات فوق العاده و عالی بهره مند شوند باید به سواحل خصوصی هتل ها بروند. پس از ساحل خصوصی هتل جمیرا مجددا به سواحل عمومی ای که بین هتل متروپولیتن و شرایتون قرار دارد می رسید که مورد علاقه ی بسیاری از گردشگران و مسافران تور دبی و حتی ساکنان خود این منطقه از دبی می باشد.

تور دبی ساحل کرنیش جمیرا

این سواحل عمومی اگرچه دارای امکانات کمی می باشند و ورودیه ای برای رفتن به این سواحل از گردشگران گرفته نمی شود اما مقرراتی برای ورود به آن وجود دارد که باید رعایت شود. از جمله این مقررات ممنوع بودن بردن سگ و حیوانات اهلی به ساحل , آتش روشن کردن , غذا درست کردن , چادر زدن , بردن ماشین و رانندگی کردن در ساحل همگی ممنوع می باشند. علاوه بر همه این موارد نکته قابل توجه این است که اگرچه آب های ساحلیدبیآرام و کم تلاطم هستند و بی خطر به نظر می رسند اما یک موج آن می تواند شناگر را از ساحل دور کند به همین علت بهتر است زمانی برای شنا کردن وارد آب شوید که غریق نجات درساحل حضور داشته باشد. در نقطه مقابل این سواحل عمومی پارک های ساحلی هستند که از امکانات فوق العاده ای برخوردار هستند.

تور دبی ساحل هتل جمیرا

 

تور دبی ساحل هتل جمیرا

در این پارک های ساحلی رخت کن , زمین های ورزشی و چندین استخر و... وجود دارد و علاقه مندان به ورزش و تفریح در این پارک ها و استخرها باید مبلغی را به عنوان ورودیه بپردازند. در مجموع پیشنها می کنیم که اگر مسافران تور دبی علاقه مند به شنا کردن در آب های ساحلی هستند , سواحل آبی و پاکیزه خلیج فارس را از دست ندهند.

تور دبی پارک ساحلی

 

تور دبی پارک آبی

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: سواحل دبی,دیدنی های دبی,جاذبه های گردشگری م دبی,اماکن دیدنی دبی,مراکز تفریحی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پارک واندرلند دبی

 

 تور دبی پارک واندرلند

یکی از جاذبه های گردشگری دبیپارک واندرلند می باشد. این پارک به سه منطقه مجزا تقسیم شده است: پارک تفریحی , منطقه غواصی فوجی فیلم و قسمت سوم آن خیابان می باشد. این پارک نزدیک روستای البوم و کریک پارک می باشد که یک منطقه توریستی و نزدیک القرهود می باشد.

 

تور دبی پارک واندرلند

 

پارک آبی و منطقه غواصی هر روزاز ساعت 10 صبح الی 7 بعدازظهر و پارک تفریحی از ساعت 10 صبح الی 4 بعدازظهر آماده خدمت گذاری به گردشگران و مسافران تور دبی می باشد. لازم به ذکر است که روزهای چهارشنبه مخصوص بانوان است.

 

تور دبی پارک واندرلند

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک واندرلند دبی,دیدنی های دبی,جاذبه های گردشگری م دبی,اماکن دیدنی دبی,مراکز تفریحی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

 

پارک آبی وادی وحشت دبی

 

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

پارک آبی وادی وحشت دبیبیشتر از 23 نوع وسیله ورزشی و تفریحی دارد که اکثر آن ها به صورت پیوسته و در امتداد هم هستند. مسافران تور دبی که علاقه مند به تفریح های آبی هستند با رفتن به این پارک می توانند با وسیله هایی که در امتداد هم هستند به طور پیوسته مدتی را بر روی آب حرکت کنند و نهایت لذت را ببرند و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

این پارک بین برج العرب و هتل ساحلی جمیرا واقع شده است که 5 هکتار وسعت دارد. پر هیجان ترین وسیله ی این پارک یکی از سرسره ای آبی آن می باشد که بلندترین سرسره آبی دنیا است که مسافران تور دبی هیجان و وحشت واقعی را در این سرسره آبی می توانند تجربه کنند. از دیگر وسایل پارک آبی وادی وحشت میتوان به 8 سرسره آبی انفجاری و منطقه موج سواری آن اشاره کرد.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

گردشگرانی که علاقه مند به سرعت و هیجان هستند می توانند با سرعت 80 کیلومتر در ساعت بر روی سرسره سرعت این پارک حالت بی وزنی را تجربه کنند بدون اینکه کمترین آسیبی را ببینند. این سرسره بلندترین و پرسرعت ترین سرسره دنیا بعد از سرسره آبی امریکای شمالی می باشد که سی و سه متر ارتفاع دارد و یک سقوط دل چسب , جذاب و در عین حال نفس گیر را برای هیجان دوستان به همراه یک آبشار به عمق وادی را فراهم میکند.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

مسافران تور دبی خوب است بدانند که این پارک برنده جایزه بهترین طراحی پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی نیز شده است چون طراحی این پارک بر اساس افسانه سند باد صورت گرفته است.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

اگر اندکی به جزئیات آن توجه کنید متوجه می شوید که اجزای آن مانند شخصیت های کارتنی خلق شده اند که برای کمک به ساختار موضوع می باشند.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی وادی وحشت دبی,دیدنی های دبی,جاذبه های گردشگری م دبی,اماکن دیدنی دبی,مراکز تفریحی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل های دبی

هتل رویال فالکون

هتل رویال فالکون

هتل رویال فالکون دبی یک هتل سه ستاره در منطقه دیره و خیابان صلاح الدین است که به مترو و فرودگاه بین المللی دبی نزدیک می باشد. این هتل بسیار تمیز و پاکیزه می باشد و همچنین دارای طراحی کلاسیک است. از امکانات هتل رویال کالفونمی توان به موارد زیر اشاره کرد: سالن ماساژ , لابی , کا فی شاپ , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه ایرانی و عربی , خدمات گردشگری , اینترنت پر سرعت , بار و برنامه های شاد در کلوپ های شبانه و...

مسافران تور دبی نوروز 94  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.

 

 

 

هتل رز ریحان دبی

 

 

 

هتل رز ریحان دبی

 

هتل 4 ستاره ی Rose Rayhaan by Rotana، مرتفع ترین هتل در سرتاسر دنیا می باشد. در اطراف هتل ایستگاه های متعدد مترو، رستوران و کافه واقع شده است و اقامت آرام و بی نظیری را به میهمانان ارائه می دهد. مرکز اداری DIFC در نزدیکی هتل قرار گرفته. دارای 333 متر ارتفاع و 72 طبقه می باشد و از اتاق ها و سوئیت های بزرگ و مدرنی برخوردار است که هریک به تلویزیون LCD مجهز بوده و منظره ای چشم گیر از شهر دبی را به تصویر می کشد. . استخر هتل در طبقه چهارم قرار گرفته است. از جمله دیگر امکانات هتل جکوزی، اسپا، سونا، اتاق بخار و حمل و نقل دو طرفه ی فرودگاه را می توان نام برد. میهمانان می توانند پیاده به بازار دبی که بزرگترین بازار در دنیا محسوب می شود بروند. نمایشگاه دبی، بازارهای امارات وBurjuman با اتومبیل حدود 10 دقیقه فاصله دارند. در طول ماه رمضان، بوفه هتل صبحانه و یا سحری را در اتاق میهمانان سرو می کند.

 

 

 

هتل کرون پلازا دبی

 

 

 

 

هتل 5 ستاره ی  Crowne Plaza Dubai در مجاورت آبنمای شهر دبی و در پیشرفته ترین منطقه شهر یعنی Dubai Festival City، واقع شده است.قرار گیری هتل در مرکز پیشرفته همایشات شهر باعث شده تا مانند دیگر هتل های گروه Crowne Plaza، از بهترین مکانهای برای برگزاری گردهمایی ها محسوب شود. هتل حدود 2  کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله داشته و در مرکز مفرح ترین نقطه تجاری، تفریحی و اقتصادی شهر واقع شده است. این هتل در میان هتل های گروه  Crowne Plaza، اولین هتلی بوده که استعمال دخانیات را در تمامی اتاقها و محوطه های عمومی خود ممنوع کرده و محیط سالم تر و پاک تری را طی تعطیلات به گردشگران عرضه می دارد. علاقه مندان به گلف می توانند در محوطه گلف Al Badia که در شهرک Dubai Festival City قرار دارد، و یا زمین مجاور آن یعنی  Dubai Creek، به بازی بپردازند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی, هتل های مجلل دبی,زیباترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

هتل 5 ستاره هیلتون جمیرا یکی از بهترین و لوکسترین هتلهای پنج ستاره دبی می باشد که از هتل های زنجیره ای هیلتن است و در سال 2000 در منطقه جمیرا واقع شده است  . این هتل زیبا و مجلل هیلتن جمیرا با محیطی دوستانه توام با مدرنیست همه روزه پذیرای مسافران تور دبی می باشد ، این هتل داراي سیصدوهشتادونه اتاق مي باشد که شامل اتاقهای استاندارد،اتاقهای دلوکس ، سوئیتهای متنوع و مجلل ، اتاقهای ویژه معلولین ، اتاقهای ویژه افراد سیگاری ، اتاقهای پاک و سیگار ممنوع می باشد و کلیه اتاق ها مجهز به اینترنت ، تلویزیون ، ماهواره ، رادیو ، ایر کاندیشن ، یخچال ، سشوار و تلفن هستند.این هتل ساحل اختصاصی دارد و با رستورانهاوفروشگاههای متنوع خود رضایت مسافرین تور دبی را فراهم می آورد. فاصله این هتل تا فرودگاه 30 کیلومتر است.

امکانات هتل هیلتون جمیرا دبی

خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ،  ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ،آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، کرایه ماشین ،خدمات تورها ، فکس و کپی  ومرکز تجارت، اینترنت ، تلویزیون ، ماهواره ، رادیو ، ایر کاندیشن ، یخچال ، سشوار و تلفن، استخر ، سونا ، بوتیک ، تسهیلات خدمات مسافرتی ، لابی بزرگ ، ۵ آسانسور ، سالن بدنسازی ، کافی شاپ ، سالن آرایش ، تسهیلات اجاره ماشین ، رستوران  ، پذیرش شبانه روزی ،  اتاقهای پاک و بدون سیگار ، گاوصندوق.

 

هتل هیلتون جمیرا دبی

هتل هیلتون جمیرا دبی

هتل هیلتون جمیرا دبی

اتاق هتل هیلتون جمیرا دبی

هتل هیلتون جمیرا دبی

اتاق هتل هیلتون جمیرا دبی

هتل هیلتون جمیرا دبی

رستوران هتل هیلتون جمیرا دبی

هتل هیلتون جمیرا دبی

باشگاه هتل هیلتون جمیرا دبی

مطالب مرتبط:
هتل هیلتون جمیرا دبی


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل هیلتون جمیرا دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

 هتل پنج ستاره فیر مونت دبی درزمینی بسیار بزرگ در سال 2002 در 34 طبقه در خیابان شیخ زاید بنا شد. فیر مونت تقریبا در تمام نقاط توریستی جهان و کشورهای صاحب سبک هتل های مجلل با استانداردهای بالا احداث نموده و مدیریت می کند.امکانات بی بدیل و اتاقهای منحصر بفرد این اقامت توام با آرامشی را برای مسافران تور دبی مهیا ساخته است. این هتل در خیابان شیخ رشید است و تا فرودگاه دبی و نزدیکی 10 دقیقه فاصله دارد و به مراکز خرید و مرکز تجارت جهانی  و  مرکز همایشهای بین المللی  و  مترو نزدیک می باشد . این هتل دارای 394 اتاق لوکس با چشم انداز زیبا و 128 سوئیت و پنت هاوس شاهانه می باشد که کلیه اتاق ها مجهز به  اینترنت، لب تاپ، ایرکاندیشن، تلویزیون ماهواره، رادیو،تلفن، یخچال می باشند

امکانات هتل فیر مونت دبی

 سونا، ماهواره، فیلم، اینترنت، سوکت کامپیوتر، پارکینگ، بیلیارد، فضای سبز، تلفن بین الملل، اتاق های مرتبط، ضبط صوت، تلویزیون، رستوران، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس، فضای بازی کودک، حمام داخل اتاقیخجال فریزر، رستوران فضای باز، امکانات چای و قهوه، اتاق کار، زمین تنیس، مرکز خرید، خشک شویی، کافی شاپ، آرایشگاه، صندوق امانات اختصاصی، سشوار، اتاق ملاقات، ساحل اختصاصی،تهویه مطبوع، سالن ورزش، استخر سرپوشیده، محل استراحت در فضای باز، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، ، چایخانه سنتی، مینی بار

 

هتل فیر مونت دبی

هتل فیر مونت دبی

هتل فیر مونت دبی

اتاق هتل فیر مونت دبی

هتل فیر مونت دبی

اتاق هتل فیر مونت دبی

هتل فیر مونت دبی

رستوران هتل فیر مونت دبی

هتل فیر مونت دبی

استخر هتل فیر مونت دبی

هتل فیر مونت دبی

باشگاه هتل فیر مونت دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل فیر مونت دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

 هتل 5 ستاره شانگری لا دبی در موقعیت مکانی بسیار مناسبی است چون در مرکز شهر است و به وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی دسترسی دارد ،فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی چهل دقیقه بوده و تا مرکز کنوانسیون بین المللی  5 دقیقه پیاده است.    

هتل شانگری لا دبی 704 اتاق استاندارد ، پاک و بدون دخانیات ، اتاق هایی ویژه معولان و سوئیت لوکس ورویایی دارد که تمام اتاقها مجهز به تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ،حمام ، سشوار ، صندوق امانات ، صبحانه در اتاق ، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان می باشند و اتاق ها از دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل برخوردارند. اقامت در این هتل رویایی باعث آرامش و رفاه مسافران تور دبی می شود.

امکانات هتل شانگری لا دبی

استخر روباز، استخرسرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی و بخار ، ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، زمین تنیس، خدمات خانه داری، خدمات کپی و فکس، خدمات لاندری، خدمات واکس کفش، صرافی، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی، مرکز تجاری، آسانسور، صندوق امانات، فروشگاه، تهویه، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان، دستگاه خود پرداز، خدمات گردشگری، کرایه اتومبیل، باغ، بار، رستوران، محل مخصوص کشیدن سیگار، انبار بار و چمدان، سرویس نگه داری از کودک، پارکینگ.

 هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی

لابی هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی

اتاق هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی

رستوران هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی

استخر هتل شانگری لا دبی

 

مطالب مرتبط:


هتل شانگری لا دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل شانگری لا دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

هتل 5 ستاره مدیا روتانا دبی در منطقه بردبی بنا شده است. این هتل دارای 441 اتاق است که اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع ، وان و کابین دوش ، سرویسهای بهداشتی مجلل ، چای / قهوه ساز می باشند. این هتل دارای فروشگاه های منعددی می باشد که مسافران تور دبی می توانند با آرامش خاطر در آنجا خرید کنند . این هتل تا فرودگاه بین المللی 40 کگیلومتر فاصله دارد و ایستگاه مترو در چند قدمی آن است .  این هتل با امکانات کامل رفاهی و تفریحی پذیرای گردشگران تور دبی می باشد.

امکانات هتل مدیا روتانا دبی

استخر روباز ، مرکز سونا و جکوزی ، ماساژ ، مرکز تناسب اندام ، کلوپ شبانه ، محوطه حمام آفتاب ،تاکسی سرویس ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ،اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، صرافی ، 5 رستران لوکس ، بار ، کافی شاپ ، کلاب کودکان ، سرویس نگه داری از کودک ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، سالن کنفرانس و ...

 

هتل مدیا روتانا دبی

هتل مدیا روتانا دبی

 

هتل مدیا روتانا دبی

لابی هتل مدیا روتانا دبی

هتل مدیا روتانا دبی

اتاق هتل مدیا روتانا دبی

مطالب مرتبط:
هتل مدیا روتانا دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مدیا روتانا دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

هتل کمپینسکی دبی از مجموعه هتل های زنجیره ای و مجلل است که در اتوبان شیخ زاید دبی در نزدیکی ساحل جمیرا و پالم جمیرا احداث گردیده است. از ویژگی های متمایز این هتل داشتن یک پیست اسکی زیبا می باشد که طولانی ترین پیست برفی یخی سرپوشیده جهان محسوب می شود. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه و تا پارک آبی وایلد وادی 3 کیلومتر فاصله دارد. این هتل خدمات بی نظیری را به مسافران تور دبی ارائه می دهد و کلیه اتاق ها مجهز به  گاوصندوق ، یخچال ، تلفن ، سشوار ، تلویزیون واینترنت می باشند. این هتل سومین هتل بزرگ جهان می باشند.

امکانات هتل کمپینسکی دبی

رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق، انبار بار و چمدان ، تهویه ، بار ، اتاقهای ضد صدا ، انبار مخصوص اسکی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، کرایه ماشین، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، تنیس، مرکز بدنسازی، زمین گلف، آموزش اسکی، اسکی، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاقهای VIP، ماساژ، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری کودکان

 

هتل کمپینسکی دبی

هتل کمپینسکی دبی

هتل کمپینسکی دبی

اتاق هتل کمپینسکی دبی

هتل کمپینسکی دبی

اتاق هتل کمپینسکی دبی

هتل کمپینسکی دبی

اتاق هتل کمپینسکی دبی

هتل کمپینسکی دبی

رستوران هتل کمپینسکی دبی

هتل کمپینسکی دبی

استخر هتل کمپینسکی دبی


مطالب مرتبط:
هتل کمپینسکی دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل کمپینسکی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل کرون پلازا دبی

هتل کرون پلازا دبی

هتل 5 ستاره کرون پلازا دبی در خیابان شیخ زائد بنا شده است. مرکز تجارت جهانی و مرکزهمایشات بین المللی شهر روبروی این هتل قرار دارد. هتل کرون پلازا به جاذبه های گردشگری دبی مانند تفرجگاه امارات، Ski Dubai، ساحل Jumeirah ، برج العرب و برج خلیفه نزدیک می باشد. فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.

 

امکانات هتل کرون پلازا دبی:

دستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، فروشگاه، تهویه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، فکس و کپی، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، صرافی، کرایه اتومبیل، آرایشگاه، مرکز بدنسازی، اسکواش، سونا، ماساژ، استخر روباز، سرویس نگهداری کودکان و...

 

 

هتل کرون پلازا دبی

هتل کرون پلازا دبی


 

هتل کرون پلازا دبی

لابی هتل کرون پلازا دبی


 

هتل کرون پلازا دبی

اتاق هتل کرون پلازا دبی


 

هتل کرون پلازا دبی

اتاق هتل کرون پلازا دبی


 

هتل کرون پلازا دبی

اتاق هتل کرون پلازا دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل کرون پلازا دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

حضور هایدلبرگ در نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی2015

 

بزرگترین شرکت ماشین سازی جهان امسال در نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی 2015 بصورت مستقیم حضور خواهد داشت.

 

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، سیاست گزاران نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی از سه دوره پیش برای برگزاری هرچه توانمند تر این نمایشگاه با شرکت تارسوس به توافق رسیدند.

 با نگاهی و بررسی سه دوره گذشته نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی شاهد رشد چشمگیر این نمایشگاه در طول این مدت خواهیم شد.

 حضور شرکت های معتبر جهانی و رشد بازديد بيشتر از اين نمايشگاه توسط مسافران تور دبی خود یکی از نشانه های رشد یک نمایشگاه است. در دوره های پیشین شرکت الهاشمی نماینده هایدلبرگ در امارات متحده عربی حضور می یافت، اما باتوجه به حضورت برندهای معتبر ماشین سازی این دوره از نمایشگاه با حضور مستقیم کمپانی هایدلبرگ آمان همراه است.حضوری که حرف ها بسیاری در ارتباط با صنعت چاپ منطقه خاورمیانه بهمراه دارد.

 

اتحادیه صادر کنندگان صنعت چاپ ایران در این دوره از نمایشگاه نیز پاویون ملی صنعت چاپ جمهوری اسلامی ایران را برپا خواهد کرد.علاقه مندان به شرکت در این پاویون و نمایشگاه می توانند با این اتحادیه تماس حاصل نمایند.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: حضور هایدلبرگ در نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی2015 ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد